FREUD ÎN AFACERI | Visions of Joy

Când vorbim despre o afacere, oamenii care sunt în spatele produsului contează.

Să presupunem că sunteți un manager. Aveți în subordine 10-15 oameni. Să zicem că 5 din cei 15 subalterni văd în voi o figură maternă/paternă și aplică (inconstient) același set de reguli care instituie autoritatea.

Desi nu vă spune niciodată asta, asocierea autorității parentale la locul de munca pentru dezvoltare profesionala nu e neaparat un lucru rău. Este important, însă, ca șeful să înțeleagă acest lucru.

Source: The Daily Dose

Un alt aspect important este ca un manager să își cunoască echipa.

Un membru al echipei tale are nevoie de feedback direct și de mai multă comunicare pentru a funcționa armonios, iar altul poate prefera un minimum de interacțiune și nu îi plac foarte mult conversațiile

Fiecare angajat merită o abordare individuală și autentică.

Pentru a-l transpune pe Freud în afaceri ne vom uita la:

Creator: RDA 
Copyright: 2007 Getty Images

1. Evenimentele din trecut și rezultatele pozitive – companiile devin axate pe un singur produs sau serviciu, se renunță la diversificarea produselor sau serviciilor, bazându-se pe succesul din trecut.

2.Cultura falocentrică – superiori de sex masculin, deși asta ar descuraja reprezentativitatea feminină.

3. Relația “vârf-bază” – există este o linie de comunicare cu vârful companiei?

Ca să depășim momentele de relaționare greșită cu alții am decis să vă provoc.
Vocea fiecărui participant va fi auzită la webinarul Arta Conversației din 27 februarie 2021, ora 15:00.

Formular de încriere: aici.