Imaginea brandului tău este o promisiune

Imaginea brandului tău este o promisiune – una care trebuie îndeplinită.

Identitatea de brand și întrebările cheie

Pentru a construi eficient un brand este foarte important să identifici cât mai clar o serie de lucruri:

-cui te adresezi?
-cine sunt potenţialii clienţi?
-ce mesaj vrei să transmiţi?
-care e filozofia ta?
-ce oferi în plus sau diferit faţă de concurenţii tăi (unique selling proposition)?

Strategia de comunicare

Apoi, este foarte important să-ți construiești strategia de comunicare.

Ce înseamnă? Toate acţiunile tale, atât în mediul online cât şi offline, să comunice aceeaşi idee şi să transmită acelaşi mesaj, care va ajunge să definească brandul tău.

Visions of Joy – partenerul tău nr.1

Echipa Visions of Joy oferă servicii care acoperă nevoile (legate de identitatea de brand) înainte și după lansare. Din perspectiva noastră, o strategie de brand oferă motivație și direcție angajaților, care vor ști care sunt obiectivele organizației și ce au de făcut pentru a ajuta, fiecare din perspectiva jobului său.

De asemenea, întâlnim din ce în ce mai des solicitări de strategii de employer branding menite să atragă talente și să rețină angajații existenți.


Business-ul tău nu va avea o identitate puternică din prima. Nu poți doar să alegi 2-3 culori și să desenezi un logo simpatic, iar apoi să aștepți minuni. Ai nevoie de un design complet și strategic.

Colaborarea cu Visions of Joy  te poate ajuta să-ți atingi obiectivele mai rapid. Poate conduce cercetările de piață, te poate ajuta să definești obiectivele și să alcătuiască campanii de promovare care aduc rezultate.